Gorreeattt time with besties ^_^


she's my friend , and i love her :D
assalamualaikum :3 hehe . hmm , nak bagitahu . tadi kan , balik rumah jalan kaki . haha . penat lah jugak . btw , adra datang rumah kite . then , kiteorang study sejarah togede-gede . lol . study from 2pm until 4.14pm . comel kan number tu ? hihi . . . . pastu , kepala dah blank . means , suruh REST lah tu . so , photoshoot kat my ROOM . hahahh . syiokkkkkk gilakkk ! tengokk ni . . . . . . 
i'd bitten me :'(
i'm a Queen :D
i wish it , but i can't :'(


yes !  only youuu :*


thinking bout you makes me HAPPYYYY ^_^
i'd lost my strength without youu :(


i looked exactly lke my mom :D
i love herr <3


i'm fallin' . . .

hmm , heyyaa ! preety cool right ? haha . just mee lahh . ehh , it's the real me . not bomoh-bomoh , saka or what so ever . i'm BEAUTIFUL and you should know that  :D byee . assalamualaikum :3



No comments: