Take Care Mom and Dad :'(

mom , dad . drive safe kayhh ? it is a long journeyy . mwar doakan ibu and ayah selamat kayh ? 
wanna know why , 
okay . kiteorang . i mean my family , from Selangor to Johor . Jauh kann ? sampai muntah muntah mwar dalam kereta tadi . okay , straight forward je lahh . travel-travel-travel , sampai kampung maghrib macam tu . around  7.44pm . so , buka kat kampung lahh . actually , kat Muar ni , buka pukul 7.14pm . Tapi , kiteorang makan dalam kereta je , i mean makan ringan-ringan lahh . lepas makan , solat , angkat barang masuk bilik semua . my mom called me . mwar datang lahh . then , my mom cakap , baju raya tak bawakk . i was like arghh , frustered gile ahh . then , my cousin , ajak pergi terawih . mwar pergi jelahh . habis terawih around 9.30pm . sampai je rumah , ade grandma , dahlia , erfan , iman and cousin cousin lain . my mom , dad , ica and melati was not around . i asked them . and you know what , diorang cakap my mom and diorang diorang tu balik Husel . i was like shocked something . at first , it was hard to believe . then , my mom called and told me . so , percaye lahh . okay , mwar call diorang . pukul 1.12am , they just reached home . and pukul 4.24am diorang sampai kampung balik . just imagine pengorbanan my parents ? i do appreciate to have them as my parents . adored them <3

No comments: